Kurzy, které Vám změní život
Zobrazit menu

Jak sestavit popis pracovního místa

  • Dlouho trvá, než nového zaměstnance zaškolíte?
  • Hrozí, že s odchodem zkušených kolegů se "ztratí" část firemních zkušeností?
  • Jsou vaše letité zkušenosti pouze v hlavách dlouholetých kolegů?
  • Obsahují vaše "popisy pracovních míst" pouze nuzný seznam povinností a odpovědností?

Úplný popis pracovního místa je jedním ze základů dobře organizované firmy. Zároveň je to jeden z nástrojů, který vedoucí pracovníci používají na zaškolení nových zaměstnanců a aby zajistili, že pracovní pozice budou dobře fungovat.



Co by mě takový profesionálně zpracovaný popis pracovního místa obsahovat? Minimálně následující body:

  • Měřitelný výsledek, který by pracovní pozice měla produkovat.
  • Kompletní know-how, které je pro tuto pracovní pozici potřebné.
  • Směrnice, návody a manuály, které bude zaměstananec na této pozici potřebovat.
Více...
  • Jaké zodpovědnosti jsou vyžadovány a jaké pravomoci jsou poskytovány.
  • Vstupy a výstupy, které jsou nutné pro hladký průběh činností.
  • Celkový smysl pracovní pozice a jak souvisí s ostatními částmi organizace.


Naučte se, jak sestavit profesionální popis pracovního místa, který bude vaším pomocníkem na cestě k dobře organizované firmě.

Získejte dovednost zpracovat takový popis pracovního místa, který bude sloužit jako manuál, podle kterého snadno zaškolíte zaměstnance.


Komu je workshop určen?


Vedoucím pracovníkům, manažerům, majitelům firem.


Délka workshopu: 1 den





 

Poptejte kurz / seminář / workshop:

Název*: 
Firma: 
Jméno a příjmení*: 
Telefon: 
E-mail*: 
Vaše zpráva pro nás: