Kurzy, které Vám změní život
Zobrazit menu

Neuvěřitelný prodejní seminář

  • Tlačí vás zákazníci k příliš velkým slevám?
  • Musíte se hodně snažit, abyste nějakou zakázku získali?
  • Úspěšnost vašich obchodních jednání není příliš vysoká?
  • Nebaví vás poslouchat stále ty samé výmluvy, proč si to zákazníci od vás nemůžou koupit?

Získejte dovednosti, jak obchodovat lépe. Obchodníkem se nemusíte narodit, dobrým obchodníkem se můžete stát i Vy!

Absolvujte seminář, na kterém se naučíte, jak KLÍČOVÉ OKAMŽIKY obchodního případu řešit JINAK nebo LÉPE.



Obsah semináře:

  • Klíčové principy a zásady, které je dobré znát a používat.
  • Přesné pořadí kroků, které musíte udělat, když chcete něco prodat.
  • Detailní postup na řešení důležitých situací, ve kterých můžete ztratit rozpracovaný obchod. Zákazníci v nich obvykle říkají:
    "Mě se ta vaše nabídka zdá drahá..."
    "Mám lepší nabídku od konkurence"
    "Já to proberu s kolegou... a pak se Vám ozvu..."
    "Jakou mi dáte slevu?"
    "Nechám si to projít hlavou..."
    ... a řada dalších, podobných situací.
  • Jakých chyb se obchodníci dopouštějí, díky kterým ztratí obchod.

Co absolvováním semináře získáte?


  • Dovednosti, pomocí kterých zvýšíte úspěšnost vašich obchodních jednání.
  • Návody a vychytávky, jak řešit důležité situace, které rozhodují o tom, jestli u zákazníka uspějete či nikoli.
  • Větší porozumění chování zákazníků a tomu, proč jste někdy neprodali.

Komu je seminář určen?


Obchodním zástupcům, obchodně – technickým poradcům a vedoucím pracovníkům, kteří se věnují obchodu.


Jak seminář probíhá?

  • Nejdříve se dozvíte nezbytnou teorii, která se týká kontaktu se zákazníkem
    a jednotlivých fází obchodního případu. V další části se budete učit řešit nejčastější situace, které při prodeji nastávají.
  • Podstatnou částí semináře jsou praktické nácviky různých situací, ve kterých získáte správné návyky, jak tyto situace řešit nebo jak se správně zachovat. Tyto nácviky budete provádět s další osobou pod dohledem lektora. Této praktické části kurzu je věnováno 50 – 60 % času.
  • Obsah semináře lze do jisté míry přizpůsobit bezprostředním požadavkům účastníků.
  • Každý účastník obdrží materiály, ve kterých jsou nejdůležitější údaje popsány a graficky znázorněny.

Délka semináře:
2 dny


Cena semináře: 9 900,-Kč bez DPH



Chci se přihlásit
Hodnocení semináře:

"Tento seminář mě naučil lépe komunikovat se zákazníkem, naladit se na stejnou vlnovou délku
a rozpoznat své emoce. Velmi dobrým tréninkem jsem si vylepšil potvrzování
a zajímavou formou se člověk dozvěděl, jak co nejlépe uspět. Především
u zákazníků, kde dříve by to již každý vzdal. Je určitě velkým přínosem pro obchodníka a nejen pro obchodování, ale i do vlastního života."

Karel Hodač

"Jsem překvapená, kolik nových a užitečných informací jsem se zde dozvěděla. Na to, co jsem považovala za překážku, se nyní těším. A věřím v dobrý výsledek a spoustu nových uzavřených kontraktů."

Petra Říhačková

"Pro mne byl tento seminář velkým přínosem. Vzhledem k mým předchozím nízkým zkušenostem cítím, že vydat se cestou mé profesionální práce v duchu tohoto semináře bude přínosem
k efektivním činnostem.
Z psychologického hlediska je rovněž pro mne obrovským přínosem. Určitě mi pomůže lépe rozeznávat stavy lidí a tedy lépe jim pomáhat."

Jiří Franz