Kurzy, které Vám změní život
Zobrazit menu

Jak provádět a vyhodnocovat průzkumy

  • Máte příliš málo ohlasů na vaši propagaci?
  • Nezabírají vaše inzeráty tak, jak jste si představovali?
  • Lámete si hlavu jak to udělat, aby zákazníků přibývalo?

Tento kurz poskytuje velice účinný nástroj, který když se správně použije, poskytne cenné informace a "návod" k tomu, jak díky lepším marketingovým akcím získat více zákazníků. Tento nástroj se jmenuje "průzkumy" a protože tento pojem řada lidí špatně chápe nebo má ohledně něj předsudky, je mu věnován celý kurz. Jaké průzkumy mají smysl, jakým způsobem by se měly dělat, aby měly vypovídající hodnotu? Jak průzkumy správně vyhodnotit?



Co absolvováním kurzu získáte?

  • Pochopíte, jak využít průzkumy pro zlepšení vašeho marketingu.
  • Dozvíte se, jaké informace můžete z průzkumu získat a k čemu je dále využijete.
  • Naučíte se, jak průzkumy provádět a vyhodnocovat.
  • Zbavíte se nesprávných představ o tom, že provádět průzkumy je složité.
  • Osvojíte si, jak tvořit otázky pro účely marketingových průzkumů.
  • Zjistíte, jaké nejčastější chyby byly vysledovány při provádění průzkumů.
  • Vyzkoušíte si prakticky, jak dělat průzkumy a jak je následně vyhodnotit.

Komu je kurz určen?

Marketingovým pracovníkům nebo těm, kteří se marketingem zabývají.


Jak kurz probíhá?

  • Kurz kombinuje teoretickou část složenou ze samostudia odborných textů a plnění souvisejících praktických písemných příkladů s praktickými cvičeními, které budete provádět v průběhu kurzu.

Předpokládaná délka kurzu:
2 dny


Závěrečná zkouška a certifikát:

Kurz je zakončený zkouškou, ve které ověřujeme získané znalosti. Pokud ve zkoušce neuspějete na 100%, vrátíme se s vámi k těm kapitolám kurzu, ve kterých jste při zkoušce neuspěli, a projdeme je s vámi znovu. Na konci takovéhoto zopakování by měly být vaše znalosti 100%.




Hodnocení kurzu:

"Na tento kurz jsem se moc těšila, mé nadšení
a očekávání se vyplnilo. Musím říct, že se cítím plná skvělých nápadů, jak zvýšit produktivitu a zisk firmy. Chybí mi pro úplnost určitě kurz marketingu, na který se taky moc těším. Ale co je důležité, že jsem si jistá, že dokážu provést správný průzkum, který bude mít správný výsledek."

Aneta Smolíková

"Tento kurz mi ukázal, jak správně a efektivně mám dělat průzkumy, abych dosáhla vyšších statistik.

Více

Uvědomila jsem si, že tento kurz – Průzkumy – je klíčový. Protože správně sestavené otázky spolu s použitím tónové škály mi ukážou, co vlastně mí zákazníci skutečně chtějí. Už to není
o tom, co si já myslím, že chtějí. Super na tom je i to, že se dá vycházet z vlastních zdrojů – faktur. Dělání tohoto kurzu mi přineslo odhalení těchto věcí
a praktické použití v mé firmě s hmatatelnými výsledky. Děkuji za trpělivou pomoc a profesionální přístup."

Silvie Krausová

Poptejte kurz / seminář / workshop:

Název*: 
Firma: 
Jméno a příjmení*: 
Telefon: 
E-mail*: 
Vaše zpráva pro nás: